گارانتی و خدمات پس از فروش

گارانتی و خدمات پس از فروش را مشاهده کنید

خدمات پس از فروش

 

یکی از مزایای خرید از فروشگاه آپاریس ، استفاده از سرویس خدمات پس از فروش و ضمانت کیفت کالای خریداری شده است. توجه به این نکته ضروری است مبنای بررسی کیفیت کالا در این خدمات ، موارد مندرح در استاندارد ملی 1164 تنظیم شده توسط کمیته ملی استاندارد معدن و مواد معدنی است که باید به تایید کارشناس فروشگاه آپاریس رسیده باشد.

خریدار در صورت داشتن شرایط زیر میتواند از خدمات پس از فروش استفاده نماید :

  • همراه داشتن فاکتور خرید فروشگاه اینترنتی آپاریس
  • همراه داشتن ضمانت نامه محصول

در صورت احراز هر یک از موارد زیر، ضمانت کالا از درجه اعتبار ساقط خواهد بود :

  • اتمام زمان گارانتی محصول
  • وجود خط خوردگی و یا هرگونه خدشه در فاکتور و ضمانتنامه کالا
  • مواردی که به دلیل نگهداری ، شستشو یا استفاده نادرست از کالا ایجاد شده باشد .


توجه : 

 
  • در صورت عدم رضایت مشتری از تمام یا بعضی از قطعات محصول خریداری شده ( به غیر از شکسته ) و تمایل به استرداد آن ، می بایست مورد را حد اکثر تا 7 روز از تاریخ فاکتور به دفتر خدمات مشتریان تحویل نماید و فروشگاه ملزم به تعویض بی قید و شرط  کالاخواهد بود.
  • با توجه به عدم کنترل فروشگاه به مراحل حمل کالا ، در صورت وجود اقلام شکسته در بسته بندی ، فروشگاه خود را متعهد می داند تا در ازای تحویل قطعات شکسته به مرکز خدمات مشتریان و دریافت وجه مربوطه ، به شرط این که از تاریخ فاکتور بیش از 7 روز نگذشته باشد ، معادل آن را برای مشتری تامین نماید.
  • کلیه هزینه های حمل ، ایاب و ذهاب و یا استرداد کالا به عهده مشتری است.


آدرس مرکز خدمات مشتریان :
تهران ، میدان شوش ، خیابان شهید صابونیان ، مجتمع تحاری میلاد ، طبقه همکف ، واحد 203
تلفن : 02155083576